sobota, 13 sierpnia 2016

Początek, bo jakoś trzeba zacząć

Cześć wszystkim! Jestem Akli, w maju zdałam maturę, a od października zaczynam studiować matematykę. Szczerze mówiąc, nie mogę się już doczekać studiów, ale nie tracę czasu, bo przygotowuję się do zdawania następnej matury - zamierzam się dostać na medycynę. To przekonanie, że medycyna jest tym, czym chcę się zająć, pojawiło się pod koniec 2 liceum, ale dopiero teraz znalazłam odwagę, aby potraktować je poważnie i tydzień temu otworzyłam pierwszy raz podręcznik do chemii. Na tym blogu chciałabym pisać zarówno o studiach matematycznych (czego w przestrzeni internetowej zdecydowanie brakuje), jak i o moich przygotowaniach do matury (czego w internecie jest mnóstwo, ale nigdy dość ;)) Przede mną dużo pracy, ale ta świadomość, że wreszcie robię to, co chcę, jest naprawdę fantastyczna. Nie boję się dużej ilości nauki, a bardziej tego, że zabraknie mi motywacji i trochę dlatego powstał ten blog. Mam nadzieję, że będziecie mi towarzyszyć i jeszcze większą nadzieję, że dotrwam do końca.
P.S. To mój pierwszy blog, więc proszę o wyrozumiałość i ewentualne uwagi ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz